Stabilny wzrost rynku reklamowego
Mobile głównym motorem wzrostu globalnego rynku – w 2018 wyprzedzi reklamę desktop. Dynamiczny wzrost programmatic buying Według najnowszych prognoz domu mediowego...
Czytaj więcejMobile głównym motorem wzrostu globalnego rynku – w 2018 wyprzedzi reklamę desktop. Dynamiczny wzrost programmatic buying Według najnowszych prognoz domu mediowego...
Czytaj więcejStawiasz pierwsze kroki w blogosferze? Zastanawiasz się, jakie tematy mogą zainteresować Twoich czytelników? Chcesz skutecznie promować swojego bloga w internecie? Performics...
Czytaj więcejZenithOptimedia Group z nominacją do tytułu „Dom mediowy roku”! Jury tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards, nagradzającego najlepsze polskie kampanie interaktywne, przyznało...
Czytaj więcejElectrolux wprowadził na rynek nową pralkę UltraCare™ Eco, która zużywa o 50% energii mniej niż modele A+++ i oferuje wiele opatentowanych...
Czytaj więcejZenithOptimedia z najważniejszą nagrodą Effie – Grand Prix za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE zrealizowaną dla Wirtualnej Polski! Największym wygranym tegorocznej edycji konkursu Effie...
Czytaj więcejAleksandra Pająk awansowała na stanowisko Account Directora. W nowej roli odpowiada za pracę jednego z zespołów klienckich w Optimedia, obsługującego m.in....
Czytaj więcejMateusz Gajda objął stanowisko Branded Content Managera w Newcast. Będzie odpowiadał za koordynowanie pracy zespołu realizującego projekty z zakresu branded content,...
Czytaj więcejTroje reporterów z warszawskiego biura ZenithOptimedia relacjonuje wydarzenia z dmexco – największego światowego kongresu branży digital marketingu Gabriela Barnat (Social Media...
Czytaj więcejWedług najnowszych prognoz ZenithOptimedia już w przyszłym roku wartość globalnych wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych przewyższy sumę wydatków na reklamę...
Czytaj więcejW tegorocznej edycji konkursu Effie Awards ZenithOptimedia Group zdobyła 6 nominacji Jury konkursu nominowało do nagrody 68 kampanii, w tym 6...
Czytaj więcej