M&MP przyznaje ZenithOptimedia Group tytuł Fightera Roku!
Redakcja „Media & Marketing Polska” uhonorowała najlepsze agencje reklamowe i domy mediowe. Redakcja „Media & Marketing Polska” wyróżniła ZenithOptimedia Group w...
Czytaj więcejRedakcja „Media & Marketing Polska” uhonorowała najlepsze agencje reklamowe i domy mediowe. Redakcja „Media & Marketing Polska” wyróżniła ZenithOptimedia Group w...
Czytaj więcejKolejny rok z rzędu zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu RECMA Compitches. Ranking ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych....
Czytaj więcejMinisterstwo Infrastruktury i Rozwoju wybrało ZenithOptimedia Group do realizacji kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich. W przetargu zorganizowanym przez Ministerstwo wzięło...
Czytaj więcejPerformics zdobył digitalowy budżet Deutsche Banku i będzie odpowiadał za promocję produktów inwestycyjnych z jego oferty, m.in.: rachunku maklerskiego db Makler...
Czytaj więcejWedług szacunków ZenithOptimedia Group łączna wartość wydatków reklamowych netto wzrośnie w tym roku o 2,4%. Tym samym na koniec roku polski...
Czytaj więcejZenithOptimedia wprowadza na rynek nową globalną sieć agencji mediowych. Blue 449 będzie prężną, multi-hub’ową siecią, korzystającą ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i...
Czytaj więcejAgata Majecka awansowała na stanowisko Chief Digital Officer w ZenithOptimedia Group. Będzie odpowiadała za integrację działań z zakresu digital realizowanych we...
Czytaj więcejKampania zrealizowana przez Performics dla marki Iwostin Sensitia znalazła się na shortliście konkursu European Search Awards w kategorii Best Integrated Campaign....
Czytaj więcejElectrolux rozpoczął jedną z największych w swojej historii kampanii wizerunkowo-produktowych. Pod hasłem „Tajemniczy składnik” zrealizuje wraz z ZenithOptimedia Group szereg działań...
Czytaj więcej