Dwa zespoły ZenithOptimedia w finale Young Media Lions!
Joanna Koczwarska (Optimedia) i Piotr Fortuna (Zenith) oraz Jakub Lewandowski i Maciej Dziedzic (obaj z Newcast) są finalistami tegorocznej edycji konkursu...
Czytaj więcejJoanna Koczwarska (Optimedia) i Piotr Fortuna (Zenith) oraz Jakub Lewandowski i Maciej Dziedzic (obaj z Newcast) są finalistami tegorocznej edycji konkursu...
Czytaj więcejPod hasłem „Innowacja druku” Brother prowadzi kampanię urządzeń z serii Business Smart. Producent premiuje zakup wybranych modeli urządzeń atramentowych oferując zwrot...
Czytaj więcejMiesiecznik Forbes umieścił ZenithOptimedia Group w prestiżowym rankingu. W 2015 roku do grona Diamentów Forbesa zaliczonych zostało ponad 1,7 tys. przedsiębiorstw,...
Czytaj więcejBank SMART, należący do FM Bank PBP S.A. pierwszy w Polsce bank mobilny, rozpoczął kampanię promującą konta osobiste. Za jej realizację...
Czytaj więcejWedług prognoz ZenithOptimedia Group łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem o 2,4%. W 2015 roku...
Czytaj więcejPerfomics powiększył grono swoich klientów. Do jego portfolio w obszarze search dołączyły koncern farmaceutyczny Sanofi oraz HP. Współpraca z Sanofi obejmuje...
Czytaj więcejZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group przebudowują wspólną platformę negocjacyjną VivaKi. Nowo utworzone stanowisko Chief Buying Officera struktury obejmuje Iwona Jaśkiewicz-Kundera....
Czytaj więcejDo zespołu Performics dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko Head of AOD (Audience On Demand). To kolejny krok Performics w stronę rozwoju...
Czytaj więcejW Newcast, specjalistycznym brandzie ZenithOptimedia Group odpowiedzialnym za realizację projektów niestandardowych, utworzono nowe stanowisko – Head of Newcast. Zajęła je Katarzyna...
Czytaj więcej„Rzeczpospolita” po raz 13. uhonorowała firmy osiągające spektakularne wyniki w eksporcie, utrzymujące latami dobrą kondycję i stosujące innowacje. Po raz pierwszy...
Czytaj więcej