• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency

AktualnościInformacje prasowe

23 marca 2021

Zenith: Popyt na nowe smartfony i 5G katalizatorem wzrostu wydatków na reklamę w sektorze telekomunikacji

W 2022 wydatki na reklamę w sektorze telekomunikacji powrócą do poziomu z 2019 Reklama digital będzie jedynym kanałem, który odnotuje wzrost w latach 2019-2023...

Czytaj więcej
9 lutego 2021

Zenith: Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 dynamikę globalnych wydatków w sektorze Beauty and Personal Luxury do 1,7%

Globalny wzrost wydatków reklamowych w sektorze Beauty and Personal Luxury w latach 2021 i 2022 będzie niższy od średniej rynkowej Najlepiej...

Czytaj więcej
7 grudnia 2020

Zenith: Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej niż zakładano

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w roku 2020 wyniesie 7,5%, to mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o...

Czytaj więcej
2 listopada 2020

Zenith: Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe tego...

Czytaj więcej
25 września 2020

Zenith: Globalne wydatki na reklamę w branży motoryzacyjnej maleją ponad dwukrotnie szybciej niż rynek

Wydatki w kategorii reklamy motoryzacynej zmniejszą się o 21% w ujęciu globalnym w 2020 roku, przy 9% spadku całego rynku reklamy...

Czytaj więcej
7 stycznia 2020

Zenith: Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie

Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% – globalne nakłady reklamowe zwiększą się...

Czytaj więcej
25 listopada 2019

Zenith: w 2019 roku, po raz pierwszy w historii, globalne wydatki na programmatic przekroczą 100 mld USD

Do 2020 roku programmatic będzie stanowił 69% reklam online na świecie W 2020 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu...

Czytaj więcej
19 listopada 2019

Zenith: Wzrost wydatków reklamowych w sektorze Beauty dzięki e-commerce i digital

W Polsce w kategorii Beauty wciąż króluje telewizja Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w...

Czytaj więcej
8 października 2019

Zenith: social media staną się trzecim największym kanałem reklamowym na świecie

Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9% na 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB....

Czytaj więcej
16 września 2019

Czas oglądania treści video on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio...

Czytaj więcej
    < 1 2 3 4 … 17 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

Nasze realizacje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2023 Zenith

  • Zasady przetwarzania danych
Web Design by TWK

Witamy na stronie Zenith. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności.

x