Do 2019 roku 2/3 reklamy display w modelu programmatic
Udział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59% w 2017 roku do 67% w 2019 – wynika z raportu Zenith...
Czytaj więcejUdział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59% w 2017 roku do 67% w 2019 – wynika z raportu Zenith...
Czytaj więcejQueisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest Zenith, który od stycznia 2018...
Czytaj więcejW 2018 roku odsetek posiadaczy smartfonów sięgnie 66%* – wynika z raportu Mobile Advertising Forecasts 2017 opublikowanego przez Zenith. Obecnie w 52 krajach objętych...
Czytaj więcejW tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 85 nominacji. Najwięcej – 11 z nich – zdobył Zenith za kampanie dla Electrolux (3 nominacje),...
Czytaj więcejWedług prognozy Zenith wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 2,1% i wyniesie 7,055 mld PLN netto. Z dwukrotnie większą dynamiką rośnie globalny...
Czytaj więcejCzas oglądania online video wzrośnie w 2017 roku o 20% – wynika z opublikowanego dziś przez agencję mediową Zenith raportu Online Video...
Czytaj więcejWedług najnowszej prognozy Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2%, a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec...
Czytaj więcejZapraszamy na wystąpienie Łukasza Zaleśnego i Czarka Kuleszy na Forum IAB Czy prawdziwemu mężczyźnie wypada chodzić na jogę? Dlaczego mężczyźni preferują...
Czytaj więcejZapraszamy na wystąpienie Michała Taranty i Piotra Adamczyka na Forum IAB Jak nigdy przedtem, agencje wiedzą już o konsumentach niemal wszystko....
Czytaj więcejW 2019 roku 26% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych – wynika z opublikowanego dziś przez...
Czytaj więcej