Zenith z nową wizją i identyfikacją marki
Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla nowa identyfikacja wizualna marki i platform komunikacji. Od 2002 roku Zenith konsekwentnie buduje...
Czytaj więcejZenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla nowa identyfikacja wizualna marki i platform komunikacji. Od 2002 roku Zenith konsekwentnie buduje...
Czytaj więcejW 2016 roku 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu Top...
Czytaj więcejJuż drugi rok z rzędu team Zenith wygrywa konkurs Young Creatives Media. Joanna Lenart i Bartosz Brennek zwycieżyli w konkursie Young...
Czytaj więcejWedług najnowszej prognozy Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9%. Oznacza to odbicie rynku, który...
Czytaj więcejZespół reprezentujący Zenith w finałowym etapie konkursu walczy o wyjazd do Cannes Young Creatives Media to konkurs dla młodych ludzi z...
Czytaj więcejW 2017 roku dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5% – prognozuje agencja mediowa Zenith. Tym samym na koniec roku...
Czytaj więcej„Press” ogłosił listę nominowanych do tytułu AdMan Roku. Ideą organizowanego od 5 lat konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa...
Czytaj więcejFrosta ponownie wybrała w przetargu Zenith do obsługi swojego budżetu mediowego. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku. Zenith będzie...
Czytaj więcejTegoroczne inwestycje reklamowe osiągną wartość 6,908 mld PLN netto, co oznacza wzrost o 2,7% w porównaniu w ubiegłym rokiem − prognozuje agencja...
Czytaj więcejW corocznym dodatku „Panorama Reklamy” Press ocenił najważniejszych graczy na rynku komunikacji marketingowej. Redakcja Press przyznała Zenith maksymalną liczbę punktów oraz...
Czytaj więcej