Rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31%
W 2017 roku rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31%. Tym samym dynamika jego wzrostu przewyższy wzrost wszystkich innych kanałów digital –...
Czytaj więcejW 2017 roku rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31%. Tym samym dynamika jego wzrostu przewyższy wzrost wszystkich innych kanałów digital –...
Czytaj więcejPełna automatyzacja kampanii zmieni sposób, w jaki branża optymalizuje działania w obszarze digital Agencja mediowa Zenith dokonała przełomowej automatyzacji kampanii digital, która...
Czytaj więcejW 2017 roku udział mobile w konsumpcji internetu wyniesie 75% – wynika z najnowszego raportu Mobile Advertising Forecasts, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Raport...
Czytaj więcejEffie – nagrodę za najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe – zdobyły w tym roku dwie kampanie zrealizowane przez Zenith....
Czytaj więcejWedług najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith wydatki reklamowe w Polsce wzrosną w 2016 roku o 3%, a ich wartość wyniesie na koniec...
Czytaj więcejMarka Galbani, producent włoskich serów, zaprosiła do udziału w swojej najnowszej kampanii Włochów mieszkających w Polsce. Troje ambasadorów marki: Lucia, Enrico...
Czytaj więcejJeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online video, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne – wynika...
Czytaj więcejPod hasłem „Wyzwanie jednego gestu” Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka...
Czytaj więcejVanish, marka z portfolio firmy Reckitt Benckiser, zachęca do beztroskiego cieszenia się latem, bez obaw o plamy. W swojej nowej kampanii...
Czytaj więcejDziękujemy za liczny udział, miło spędzony czas i hojne wsparcie akcji „Wspomóż doga za hot-doga”! Dzięki wsparciu uczestników akcji mogliśmy przekazać...
Czytaj więcej