• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
Wydatki reklamowe w kategorii AGD wzrosną w 2021 o 13% ?>
6 października 2021

Wydatki reklamowe w kategorii AGD wzrosną w 2021 o 13%

Patrząc na branżę produktów gospodarstwa domowego z perspektywy ostatniego 1,5 roku, można śmiało powiedzieć, że pomimo ogromnych zmian społecznych i gospodarczych, wyszła obronną ręką z kryzysu związanego z lockdownami. Moment wprowadzenia...

Czytaj więcej
30 czerwca 2021

Jak emocje i intuicja wpływają na decyzje konsumenta – czyli krótki wstęp do neuromarketingu

W pracy marketera szczególnie ważne jest zrozumienie ludzkich zachowań. Jak mawiał Philip Kotler: „Najważniejsze to przewidzieć, w jakim kierunku podążają konsumenci, i podążać tam przed nimi”. Niestety bez odpowiedniego zaplecza badawczego odgadnięcie...

Czytaj więcej
15 maja 2021

Konsument streamujący. Czy w postpandemicznej rzeczywistości zostaniemy online?

Od ponad roku ludzie na całym świecie są skazani na siedzenie w domu, nie mają dostępu do rozrywek i ograniczoną mobilność. Z dnia na dzień ich życie zawodowe i towarzyskie przeniosło...

Czytaj więcej
14 kwietnia 2021

Vademecum Wzrostu Zenith: Transformacja cyfrowa w czasach pandemii cz. 2

Kompetencje organizacji niezbędne dla skutecznej transformacji W pierwszym artykule z serii (link) skupiliśmy się na analizie tego, które z kluczowych wyzwań i zmian związanych z COVID-19 będą miały charakter długoterminowy, a...

Czytaj więcej
29 marca 2021

Vademecum Wzrostu Zenith: Transformacja cyfrowa w czasach pandemii

Część ekspertów zauważa, że obecna fala transformacji cyfrowej pod wieloma względami przypomina sposób, w jaki lekarze reagują na ostre stany chorobowe. Szybkie i stanowcze interwencje przedsiębiorstw (wdrożenia technologiczne) mają na celu...

Czytaj więcej
9 października 2020

4 x reset na rynku FMCG

1. Reset koszyka zakupowego Zmiany makroekonomiczne wpływają za decyzje zakupowe, ale nowe nawyki nie budują się w ciągu tygodni, tylko raczej miesięcy lub lat. Na przykładzie Stanów Zjednoczonych widać doskonale tendencje...

Czytaj więcej
7 sierpnia 2020

Planowanie zakupów – wymuszone zjawisko pandemiczne czy długoterminowy trend?

Ostatni tydzień udowodnił, że pandemia COVID-19 wcale nie jest w odwrocie, chociaż zachowania zakupowe konsumentów wskazują na względny optymizm. Jak pokazuje raport aplikacji zakupowej Listonic, w pierwszej połowie bieżącego roku, czerwiec...

Czytaj więcej
4 kwietnia 2020

Muzyka i Podcasty. Audio@demand w służbie „work-kids balance”

Sytuacja ostatnich kilku tygodni zmusza wielu z nas do pozostania w domu Z jednej strony widzimy coraz więcej materiałów mówiących o konieczności zachowania klasycznego rytmu dnia pracy. Z drugiej strony, zamknięcie...

Czytaj więcej
14 maja 2018

Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?

Sprzedaż urządzeń opartych na sterowaniu głosowym i penetracja tzw. asystentów głosowych, jak Alexa, Siri czy Asystent Google, stale rosną. Według Forbes, ich sprzedaż w USA w 2017 roku potroiła się. Sterowanie...

Czytaj więcej
20 kwietnia 2018

Czy starzy są starzy? Obalamy mity!

Nie czują się staro. Mają zasobny portfel. Lubia nowe technologie. Są mobilni. Bardzo pasują do świata. O kim mowa? Relacje marketerów z konsumentami targetu 50+ podzielić można na dwa typy. Pierwszy...

Czytaj więcej
    1 2 3 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

Nasze realizacje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2025 Zenith

  • Polityka prywatności
Web Design by TWK