• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
Siła silver economy ?>
20 kwietnia 2018

Siła silver economy

Okazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych...

Czytaj więcej
16 marca 2018

Jak wygląda marketing marek premium?

Aby zrozumieć sposoby komunikacji marek luksusowych oraz marek premium należy odwołać się do sposobu budowania strategii marek. Podstawowa różnica leży w interpretacji modelu marketing mixu, czyli 4P. Marki premium funkcjonują zgodnie...

Czytaj więcej
6 marca 2018

Mieszkańcy to najlepsi ambasadorowie marek

Czym różni się opracowanie strategii dla miasta czy regionu od opracowania działań dla rozpoznawalnej marki konsumenckiej? Jeżeli spojrzymy na proces opracowywania strategii, to składa się on z planu pracy, w którym...

Czytaj więcej
17 stycznia 2018

Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018

Wydarzenie roku W tym roku po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę online przewyższyły wydatki na reklamę telewizyjną. To moment symboliczny – koniec dominacji telewizji jako najważniejszego kanału w media miksie....

Czytaj więcej
9 stycznia 2018

Reklama internetowa według agencji mediowych: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018 rok?

Wydarzenie roku Wprowadzenie standardu viewability przez IAB Polska. Publikacja rozpoczęła na poważnie dyskusję na temat widoczności reklam. Rośnie świadomość zjawiska, pojawiają się pytania i wątpliwości, które rynek musi zaadresować. W efekcie będziemy mogli...

Czytaj więcej
28 grudnia 2017

Video online – trendy i wyzwania

Jak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu?  Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym poziomie, to wzrost wydatków...

Czytaj więcej
27 grudnia 2017

Konsument w centrum? Może już wystarczy?

Rynek reklamy ma się dobrze. Pomimo zawirowań światowej gospodarki inwestycje w reklamę rosną. Tempo jest ostrożne, ale stabilne. Według najnowszej prognozy Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2%, sam...

Czytaj więcej
21 grudnia 2017

Video online – podsumowanie 2017 roku i prognozy na 2018

Jak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu?  Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym...

Czytaj więcej
14 listopada 2017

Ad viewability – rewolucja w rozliczaniu reklam?

Jakie Twoim zdaniem zmiany ad viewability wywoła na rynku reklamy? Każde zmiany są bodźcem dla powstania zupełnie nowych, lepszych rozwiązań. Bez wątpienia rynek reklamy zyska na gorącej dyskusji o viewability. Wydawcy...

Czytaj więcej
16 sierpnia 2017

Reklamowy porządek świata u progu nowej dekady

Według szacunków Zenith ten i kolejny rok przyniosą ponad 4% wzrost globalnych wydatków reklamowych. Do 2018 roku budżety reklamowe na świecie osiągną wartość ponad 580 miliardów dolarów. Wspominany wzrost to w...

Czytaj więcej
    < 1 2 3 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

Nasze realizacje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2025 Zenith

  • Polityka prywatności
Web Design by TWK