Siła silver economy
Okazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych...
Czytaj więcejOkazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych...
Czytaj więcejAby zrozumieć sposoby komunikacji marek luksusowych oraz marek premium należy odwołać się do sposobu budowania strategii marek. Podstawowa różnica leży w interpretacji modelu marketing mixu, czyli 4P. Marki premium funkcjonują zgodnie...
Czytaj więcejCzym różni się opracowanie strategii dla miasta czy regionu od opracowania działań dla rozpoznawalnej marki konsumenckiej? Jeżeli spojrzymy na proces opracowywania strategii, to składa się on z planu pracy, w którym...
Czytaj więcejWydarzenie roku W tym roku po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę online przewyższyły wydatki na reklamę telewizyjną. To moment symboliczny – koniec dominacji telewizji jako najważniejszego kanału w media miksie....
Czytaj więcejWydarzenie roku Wprowadzenie standardu viewability przez IAB Polska. Publikacja rozpoczęła na poważnie dyskusję na temat widoczności reklam. Rośnie świadomość zjawiska, pojawiają się pytania i wątpliwości, które rynek musi zaadresować. W efekcie będziemy mogli...
Czytaj więcejJak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu? Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym poziomie, to wzrost wydatków...
Czytaj więcejRynek reklamy ma się dobrze. Pomimo zawirowań światowej gospodarki inwestycje w reklamę rosną. Tempo jest ostrożne, ale stabilne. Według najnowszej prognozy Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2%, sam...
Czytaj więcejJak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu? Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym...
Czytaj więcejJakie Twoim zdaniem zmiany ad viewability wywoła na rynku reklamy? Każde zmiany są bodźcem dla powstania zupełnie nowych, lepszych rozwiązań. Bez wątpienia rynek reklamy zyska na gorącej dyskusji o viewability. Wydawcy...
Czytaj więcejWedług szacunków Zenith ten i kolejny rok przyniosą ponad 4% wzrost globalnych wydatków reklamowych. Do 2018 roku budżety reklamowe na świecie osiągną wartość ponad 580 miliardów dolarów. Wspominany wzrost to w...
Czytaj więcej