Pod hasłem „Innowacja druku” Brother prowadzi kampanię urządzeń z serii Business Smart. Producent premiuje zakup wybranych modeli urządzeń atramentowych oferując zwrot nawet do 200 zł wydanych na zakup.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.
Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji promocyjnej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród właścicieli małych i średnich firm. Po sukcesie poprzedniej edycji Brother postanowił rozszerzyć grupę odbiorców kampanii i obecną akcję promocyjną kieruje zarówno do przedsiębiorców, jak i do osób fizycznych. Każdy, kto zakupi objęte akcją urządzenia firmy Brother, może odebrać część wydanych na nie kwot. Wystarczy wypełnić formularz na stronie www.innowacjadruku.pl i dołączyć skan faktury lub paragonu, by otrzymać zwrot części kwoty wydanej na zakup – od 120 do nawet 200 zł, w zależności od wybranego modelu urządzenia.
Kampania prowadzona jest na największych portalach, obejmuje m.in. Onet.pl, sieć GDN, Facebook i YouTube. W promocję urządzeń z serii Business Smart włączył się również serwis Antyweb, który testuje urządzenia Brother w swojej redakcji i relacjonuje wyniki testów czytelnikom.
Dedykowaną stronę www.innowacjadruku.pl, kreacje internetowe oraz materiały POS przygotował Newcast. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Performics (zakup w modelu AOD) i Zenith.