Klienci są sfrustrowani gdy nie mogą przymierzyć lub wypróbować kupowanego towaru.

Właśnie ten problem rozwiązała marka Sally Hansen (Coty) tworząc aplikację ManiMatch.

Aplikacja ManiMatch umożliwia wypróbowanie produktów Sally Hansen jeszcze przed ich zakupem. Jak? Wykorzystując Augmented Reality użytkownicy aplikacji mogą wypróbować ponad 200 kolorów lakierów Sally Hansen. Wystarczy zeskanować swoją dłoń i.. zacząć bawić się kolorami. Aplikacja pomaga także w doborze koloru lakieru pasujęcego do kolory skóry czy aktualnego nastroju.

Do promocji aplikacji wykorzystano event. Jego uczestnicy mogli za pomocą aplikacji i funkcji zmieniania koloru zmienić zaledwie w sekundę oświetlenie całej sali i budynku. Na evencie ustawiony był także dystrybutor z darmowymi próbkami rozdawanymi w zamian za użycie w social mediach hasztagu #ManiMatch.

Aplikacja ManiMatch kilkukronie przebiła zakładaną liczbę pobrań aplikacji w ciągu 6 miesięcy od premiery i wciąż może pochwalić się dużą powracalnością użytkowników.