Specyficzne grupy celowe wymagają odpowiednio dobranych środków przekazu oraz odpowiedniego komunikatu, który będzie dla nich interesujący.

Do identycznego wniosku doszło PEPSI decydując się na ulokowanie produktu na vlogu magika Stuarta Edge

Każda osoba zajmująca się magią ma ogromną umiejętność wtapiania się w tłum i przykuwania jego uwagi wtedy, kiedy tego potrzebuje. Widownia nie może oderwać wzroku od rąk magika i w pełni skupia się na wszystkim, co dzieje się na scenie. Dlaczego więc nie wykorzystać tego reklamowo? Wystarczy włożyć naszą markę w ręce magika, żeby uzyskać 100% skupienie na naszym brandzie. Widownia pozostanie pod wielkim wrażeniem pokazu i na pewno zakoduje sobie wykorzystaną markę. Co więcej, nie tylko oni ulegną wpływowi magi. Opowiedzą przecież swoim znajomym o tym co widzieli, a jeśli udało nam się namówić do współpracy magika, który ma swój własny kanał na YT, możemy liczyć na na prawdę imponujące zasięgi. 2 500 000 odtworzeń filmu to wartość, której nie można nie zauważyć. 

A sama magia? Na czym polegała? Zobaczcie w załączonym filmie.