ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group przebudowują wspólną platformę negocjacyjną VivaKi. Nowo utworzone stanowisko Chief Buying Officera struktury obejmuje Iwona Jaśkiewicz-Kundera.

 

Jako szef VivaKi w Polsce Jaśkiewicz-Kundera będzie raportować do Moniki Bronowskiej, CEO ZenithOptimedia Group oraz Piotra Piętki, CEO Starcom MediaVest Group.

Zmiany następują również w departamencie negocjacji Starcom MediaVest Group. Bartosz Sieradzki, ostatnio Head of Multiscreen, obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Multiscreen, a Krystian Gazda, dotychczas TV Media Manager, zmieni zakres obowiązków i zostanie Managerem ds. Software’u. Jednocześnie, w związku z chęcią rozwoju w nowych obszarach, z VivaKi odchodzi Marta Wiercińska, która pełniła funkcję dyrektora ds. handlowych. Dział buyingu ZenithOptimedia Group nie ulega zmianie.

Platforma VivaKi w Polsce powstała w 2010 r. Do jej głównych zadań należy skuteczne wykorzystywanie synergii pomiędzy grupami Starcom MediaVest i ZenithOptimedia przede wszystkim w takich dziedzinach jak negocjacje z dostawcami, zakup mediów, i narzędzia.

 

Powiązane aktualności