• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
YellowPencil_ZenithImages_1800pxlWide-1

O nas Nasz punkt widzenia

Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
9 stycznia 2018

Reklama internetowa według agencji mediowych: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018 rok?

Wydarzenie roku Wprowadzenie standardu viewability przez IAB Polska. Publikacja rozpoczęła na poważnie dyskusję na temat widoczności reklam. Rośnie świadomość zjawiska, pojawiają się pytania i wątpliwości, które rynek musi zaadresować. W efekcie będziemy mogli lepiej analizować skuteczność działań reklamowych. Powinno to również być impulsem dla rozwoju rek...

Czytaj więcej
Michał Taranta Michał Taranta Integrated Communication Director
28 grudnia 2017

Video online – trendy i wyzwania

Jak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu?  Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym poziomie, to wzrost wydatków w internecie jest związany z nowymi reklamodawcami, którzy zaczynają się w tym kanale komunikować. Najwięcej mogą wygrać na takich działaniach marki z szerokim...

Czytaj więcej
Michał Taranta Michał Taranta Integrated Communication Director
27 grudnia 2017

Konsument w centrum? Może już wystarczy?

Rynek reklamy ma się dobrze. Pomimo zawirowań światowej gospodarki inwestycje w reklamę rosną. Tempo jest ostrożne, ale stabilne. Według najnowszej prognozy Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2%, sam internet – o 12%. W branży działają agencje oferujące zaawansowane rozwiązania analityczne i ...

Czytaj więcej
Michał Taranta Michał Taranta Integrated Communication Director
21 grudnia 2017

Video online – podsumowanie 2017 roku i prognozy na 2018

Jak marki najlepiej wykorzystują video w marketingu?  Na przestrzeni ostatnich miesięcy obserwujemy rosnący poziom wydatków na działania video, szczególnie w kanałach cyfrowych. O ile wolumen budżetów w telewizji pozostaje na stabilnym poziomie, to wzrost wydatków w internecie jest związany z nowymi reklamodawcami, którzy zaczynają się w tym kana...

Czytaj więcej
Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
14 listopada 2017

Ad viewability – rewolucja w rozliczaniu reklam?

Jakie Twoim zdaniem zmiany ad viewability wywoła na rynku reklamy? Każde zmiany są bodźcem dla powstania zupełnie nowych, lepszych rozwiązań. Bez wątpienia rynek reklamy zyska na gorącej dyskusji o viewability. Wydawcy będą się bardziej starać o jakość ich produktów. To ...

Czytaj więcej
Anna Rodzik Anna Rodzik Account Director
16 sierpnia 2017

Reklamowy porządek świata u progu nowej dekady

Według szacunków Zenith ten i kolejny rok przyniosą ponad 4% wzrost globalnych wydatków reklamowych. Do 2018 roku budżety reklamowe na świecie osiągną wartość ponad 580 miliardów dolarów. Wspominany wzrost to w dużej mierze wynik większego niż początkowo zakładano wzrostu rynku w USA, gdzie poprawiające się nastroje konsumenckie zaowocowały ...

Czytaj więcej
    < 1 2 3 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

GeneralFallbackImage

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2021 Zenith

  • Zasady przetwarzania danych
Web Design by TWK

Witamy na stronie Zenith. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności.

x