Ostatni tydzień udowodnił, że pandemia COVID-19 wcale nie jest w odwrocie, chociaż zachowania zakupowe konsumentów wskazują na względny optymizm. Jak pokazuje raport aplikacji zakupowej Listonic, w pierwszej połowie bieżącego roku, czerwiec jest pierwszym miesiącem, w którym intencje zakupowe konkretnych produktów lub kategorii produktowych (wyrażone dodaniem do listy zakupów) ...
Czytaj więcej
Sytuacja ostatnich kilku tygodni zmusza wielu z nas do pozostania w domu Z jednej strony widzimy coraz więcej materiałów mówiących o konieczności zachowania klasycznego rytmu dnia pracy. Z drugiej strony, zamknięcie żłobków, przedszkoli i szkół oznacza, że dla części osób zachowanie balansu praca-dom w nowych warunkach może być n...
Czytaj więcej
Sprzedaż urządzeń opartych na sterowaniu głosowym i penetracja tzw. asystentów głosowych, jak Alexa, Siri czy Asystent Google, stale rosną. Według Forbes, ich sprzedaż w USA w 2017 roku potroiła się. Sterowanie głosowe staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ jest prostsze i zapewnia lepsze doświadczenie niż wpisywanie poleceń czy zapytań za ...
Czytaj więcej
Nie czują się staro. Mają zasobny portfel. Lubia nowe technologie. Są mobilni. Bardzo pasują do świata. O kim mowa? Relacje marketerów z konsumentami targetu 50+ podzielić można na dwa typy. Pierwszy reprezentują marki, dla których starszy konsument jest core’ową grupą docelową. Mowa tu o produktach dedykowanych seniorom – od specjalnie zaprojektowanych telefonów komórkowyc...
Czytaj więcej
Okazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych zadań stojących przed markami jest takie projektowanie komunikacji, żeby skutecznie docierać do kolejnych genera...
Czytaj więcej
Aby zrozumieć sposoby komunikacji marek luksusowych oraz marek premium należy odwołać się do sposobu budowania strategii marek. Podstawowa różnica leży w interpretacji modelu marketing mixu, c...
Czytaj więcej