• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
YellowPencil_ZenithImages_1800pxlWide-1

O nas Nasz punkt widzenia

Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
7 sierpnia 2020

Planowanie zakupów – wymuszone zjawisko pandemiczne czy długoterminowy trend?

Ostatni tydzień udowodnił, że pandemia COVID-19 wcale nie jest w odwrocie, chociaż zachowania zakupowe konsumentów wskazują na względny optymizm. Jak pokazuje raport aplikacji zakupowej Listonic, w pierwszej połowie bieżącego roku, czerwiec jest pierwszym miesiącem, w którym intencje zakupowe konkretnych produktów lub kategorii produktowych (wyrażone dodaniem do listy zakupów) ...

Czytaj więcej
Stanisław Miczel Stanisław Miczel Digital Development Director
4 kwietnia 2020

Muzyka i Podcasty. Audio@demand w służbie „work-kids balance”

Sytuacja ostatnich kilku tygodni zmusza wielu z nas do pozostania w domu Z jednej strony widzimy coraz więcej materiałów mówiących o konieczności zachowania klasycznego rytmu dnia pracy. Z drugiej strony, zamknięcie żłobków, przedszkoli i szkół oznacza, że dla części osób zachowanie balansu praca-dom w nowych warunkach może być n...

Czytaj więcej
Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
14 maja 2018

Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?

Sprzedaż urządzeń opartych na sterowaniu głosowym i penetracja tzw. asystentów głosowych, jak Alexa, Siri czy Asystent Google, stale rosną. Według Forbes, ich sprzedaż w USA w 2017 roku potroiła się. Sterowanie głosowe staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ jest prostsze i zapewnia lepsze doświadczenie niż wpisywanie poleceń czy zapytań za ...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
20 kwietnia 2018

Czy starzy są starzy? Obalamy mity!

Nie czują się staro. Mają zasobny portfel. Lubia nowe technologie. Są mobilni. Bardzo pasują do świata. O kim mowa? Relacje marketerów z konsumentami targetu 50+ podzielić można na dwa typy. Pierwszy reprezentują marki, dla których starszy konsument jest core’ową grupą docelową. Mowa tu o produktach dedykowanych seniorom – od specjalnie zaprojektowanych telefonów komórkowyc...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
20 kwietnia 2018

Siła silver economy

Okazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych zadań stojących przed markami jest takie projektowanie komunikacji, żeby skutecznie docierać do kolejnych genera...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
16 marca 2018

Jak wygląda marketing marek premium?

Aby zrozumieć sposoby komunikacji marek luksusowych oraz marek premium należy odwołać się do sposobu budowania strategii marek. Podstawowa różnica leży w interpretacji modelu marketing mixu, c...

Czytaj więcej
    < 1 2 3 4 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

GeneralFallbackImage

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2023 Zenith

  • Zasady przetwarzania danych
Web Design by TWK

Witamy na stronie Zenith. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności.

x