Warsztaty ZenithOptimedia Group podczas IAB Internet Week 14 września 2015

Zapraszamy na warsztaty ”One Commerce. Jak zacząć sprzedawać w Internecie?” podczas których specjaliści z ZenithOptimedia Group opowiedzą o trendach i zmianach na rynku One Commerce, roli mediów we wsparciu sprzedaży, wykorzystaniu danych oraz roli kontentu.

Program warsztatów:

Poniedziałek, 14 września,

9.00 – 9.40 One Commerce. Dziś i jutro. Sprawdź czy jestes gotów

Łukasz Zaleśny, Strategy Manager, ZenithOptimedia

  • Jak dziś wygląda proces zakupu z udziałem kanału internetowego – ekosystem, umiejscowienie konsumenta.
  • Trendy i zmiany na rynku One Commerce, wynikające ze zmiany w zachowaniu konsumentów.
  • Dlaczego Customer Experience jest tak ważne w dzisiejszych czasach.
  • One Commerce – czy jestem na to gotowy/a? – jakie wyzwania stoją na mojej drodze? Obszary, które należy zaadresować, chcąc osiągnąć sukces w sprzedaży wykorzystującej online.  

9.40 – 11.00 Rola mediów we wsparciu sprzedaży

Michał Taranta, Head of Digital, Zenith

Ewelina Zaborowska, Business Intelligence Manager, DriveR

  • Czym jest podejście „Omnichannel” z punktu widzenia sprzedawcy i konsumenta oraz jakie ma przełożenie na planowanie mediów.
  • Jak skutecznie komunikować się z e-konsumentem w procesie zakupowym.
  • Jak i dlaczego mierzymy wpływ mediów na sprzedaż. Dlaczego warto prowadzić sprzedaż i promocję opartą o zintegrowane dane.
  • Jaką rolę spełnia kanał mobilny w generowaniu sprzedaży.

11.30 – 13.30 Wykorzystanie danych w sprzedaży

Rafał Sobiczewski, Head of Performics

Rafał Muciński, Head of AOD, Performics

Tomasz Lechowicz, Digital Data Analyst, Performics

  • O automatyzacji procesu promocji i sprzedaży. Zbieranie i wykorzystywanie danych w One Commerce.
  • Jak ważna jest personalizacja i jak ją rozumiemy? O mądrym wykorzystaniu danych i łączeniu działań offline i online.
  • Optymalizacja procesu sprzedaży i promocji – narzędzia performance marketingu.

14.00 – 16.00 Rola kontentu w One Commerce

Katarzyna Ejdys-Kalwasińska, Head of Newcast

Jakub Lewandowski, Project Manager, Newcast

Gabriela Barnat, Social Media Manager, Newcast

Udowodnimy, że kontent, pozornie niezwiązany z One Commerce, jest jego nieodzownym, a często niezbędnym elementem.

  • Analiza kampanii opartych o kontent, które napędziły sprzedaż.
  • Zasady tworzenia kontentu w One Commerce. Jakie kreacje sprzedają najlepiej – innowacyjne czy sprzedażowe?
  • Wpływ kampanii w social media, SEO, nowych formatów, reklamy natywnej oraz video na sprzedaż.
  • O roli mediów własnych, o mechanizmach rekomendacji i lojalizacji konsumenta.

Zapisy na warsztaty

 

Powiązane aktualności