Warsztaty ZenithOptimedia Group podczas IAB Internet Week 14 września 2015
Zapraszamy na warsztaty ”One Commerce. Jak zacząć sprzedawać w Internecie?” podczas których specjaliści z ZenithOptimedia Group opowiedzą o trendach i zmianach na rynku One Commerce, roli mediów we wsparciu sprzedaży, wykorzystaniu danych oraz roli kontentu.
Program warsztatów:
Poniedziałek, 14 września,
9.00 – 9.40 One Commerce. Dziś i jutro. Sprawdź czy jestes gotów
Łukasz Zaleśny, Strategy Manager, ZenithOptimedia
- Jak dziś wygląda proces zakupu z udziałem kanału internetowego – ekosystem, umiejscowienie konsumenta.
- Trendy i zmiany na rynku One Commerce, wynikające ze zmiany w zachowaniu konsumentów.
- Dlaczego Customer Experience jest tak ważne w dzisiejszych czasach.
- One Commerce – czy jestem na to gotowy/a? – jakie wyzwania stoją na mojej drodze? Obszary, które należy zaadresować, chcąc osiągnąć sukces w sprzedaży wykorzystującej online.
9.40 – 11.00 Rola mediów we wsparciu sprzedaży
Michał Taranta, Head of Digital, Zenith
Ewelina Zaborowska, Business Intelligence Manager, DriveR
- Czym jest podejście „Omnichannel” z punktu widzenia sprzedawcy i konsumenta oraz jakie ma przełożenie na planowanie mediów.
- Jak skutecznie komunikować się z e-konsumentem w procesie zakupowym.
- Jak i dlaczego mierzymy wpływ mediów na sprzedaż. Dlaczego warto prowadzić sprzedaż i promocję opartą o zintegrowane dane.
- Jaką rolę spełnia kanał mobilny w generowaniu sprzedaży.
11.30 – 13.30 Wykorzystanie danych w sprzedaży
Rafał Sobiczewski, Head of Performics
Rafał Muciński, Head of AOD, Performics
Tomasz Lechowicz, Digital Data Analyst, Performics
- O automatyzacji procesu promocji i sprzedaży. Zbieranie i wykorzystywanie danych w One Commerce.
- Jak ważna jest personalizacja i jak ją rozumiemy? O mądrym wykorzystaniu danych i łączeniu działań offline i online.
- Optymalizacja procesu sprzedaży i promocji – narzędzia performance marketingu.
14.00 – 16.00 Rola kontentu w One Commerce
Katarzyna Ejdys-Kalwasińska, Head of Newcast
Jakub Lewandowski, Project Manager, Newcast
Gabriela Barnat, Social Media Manager, Newcast
Udowodnimy, że kontent, pozornie niezwiązany z One Commerce, jest jego nieodzownym, a często niezbędnym elementem.
- Analiza kampanii opartych o kontent, które napędziły sprzedaż.
- Zasady tworzenia kontentu w One Commerce. Jakie kreacje sprzedają najlepiej – innowacyjne czy sprzedażowe?
- Wpływ kampanii w social media, SEO, nowych formatów, reklamy natywnej oraz video na sprzedaż.
- O roli mediów własnych, o mechanizmach rekomendacji i lojalizacji konsumenta.