Electrolux zaczyna kolejny etap kampanii „Tajemniczy Składnik”

Electrolux wyrusza tego lata w swoją pierwszą kulinarną podróż po Polsce. Specjalna kulinarna strefa i Food Truck #parawruch wyposażony w najbardziej zaawansowane urządzenia Electrolux, oferują mieszkańcom odwiedzanych miast pyszne dania, przygotowywane między innymi z wykorzystaniem pary – Tajemniczego Składnika szefów kuchni.

#parawruch to wakacyjna akcja Electrolux, której celem jest dotarcie z marką tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden inny producent sprzętu AGD – wyjaśnia Katarzyna Holcman, Marketing Manager, Electrolux. Chcemy dotrzeć do ludzi w miejscach, gdzie relaksują się w wakacyjne dni i gdzie szukają smacznego jedzenia – na plażach, miejskich eventach, targach śniadaniowych oraz zjazdach food trucków. Czym będzie się tam wyróżniał nasz Food Truck? Tym, że serwuje dania szybkie w przyrządzeniu, ale zdrowe, bo przygotowane w piekarniku parowym.

 

Na trasie projektu #parawruch znajdzie się między innymi 8 miejscowości, w których TVN realizuje „Projekt Plaża”. Tam, w specjalnie wyznaczonej strefie Electrolux, pierwszy raz w długoletniej historii „Projektu Plaża” została stworzona zabudowa kuchenna, gdzie na odwiedzających będzie czekała masa smacznych atrakcji – począwszy od serwowanych dań, po warsztaty kulinarne Electrolux, prowadzone przez Karinę Zuchorę, finalistkę emitowanego w TVN programu MasterChef. Relacje ze strefy kulinarnej Electrolux będą emitowane w programie śniadaniowym „Dzień Dobry Wakacje” na antenie TVN. Zagoszczą w niej m.in. profesjonalni kucharze (Paweł Wałęsa, Martin Gimenez Castro, Krystian Szidel), blogerki kulinarne (Agata Jędraszczak – Kuchnia Agaty oraz Marta Dymek – Jadłonomia), oraz znana z kanału Kuchnia+ Agata Ziemnicka.

Pełny rozkład jazdy Food Trucka, jego menu i przepisy można znaleźć na stronie www.tajemniczyskladnik.pl.

Projekt #parawruch jest wspierany szeroko zakrojonymi działaniami w mediach społecznościowych, obejmującymi aplikację grywalizacyjną „Tajemniczy składnik” na Facebooku, współpracę z blogerami z 12 miast, które odwiedzi Food Truck, oraz konkurs na instagramie.

Za pomysł i realizację projektu i promującej go kampanii odpowiadają należące do ZenithOptimedia Group: Newcast (lokowanie produktów, działania w social media, aplikacja gamifikacyjna, współpraca z TVN), Zenith (koordynacja kampanii oraz planowanie i zakup mediów) oraz Performics (SEM, działania efektywnościowe i zakup mediów w modelu AOD). Producentem wykonawczym strefy Electrolux w ramach „Projektu Plaża” oraz Food Trucka jest agencja VOC Events.

Powiązane aktualności