ULTIMO, czołowa firma specjalizująca się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań, rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Za kompleksową realizację kampanii – opracowanie strategii, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów – odpowiadają butik marketingowy ADHD i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Kampania podkreśla korzyści wynikające ze współpracy z ULTIMO. Kreacje telewizyjne i prasowe utrzymane są w lekkim tonie i przekonują, że ULTIMO pozwala rozwiązać problem zadłużenia oferując dogodne warunki uregulowania zaległych zobowiązań finansowych. Założeniem kampanii jest odwołanie się do emocji i obaw osób zadłużonych oraz przedstawienie korzyści wynikających z podjęcia spłaty zadłużenia, zgodnie z hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć”.
W naszej reklamie przekonujemy klientów – osoby zadłużone, że tzw. „chowanie głowy w piasek” nie jest dobrym rozwiązaniem. Dług sam nie zniknie, a świadomość jego posiadania jest męcząca i uciążliwa. Dlatego trzeba zadziałać, dogadać się i pozbyć się długu, aby odzyskać spokój. W ULTIMO można liczyć na doradcę, który pomoże w dopasowaniu spłaty do możliwości naszych klientów – mówi Anna Gawęska, Prezes ULTIMO S.A.
Kampania ULTIMO rozpocznie się 18 sierpnia. Obejmie telewizję, prasę oraz internet. 30- i 45-sekundowe spoty, wyreżyserowane przez Piotra Trzaskalskiego, będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Na potrzeby kampanii prasowej przygotowane zostały zróżnicowane layouty, dostosowane charakterem do profilu poszczególnych tytułów ogólnopolskich i lokalnych.