Electrolux wprowadził na rynek nową pralkę UltraCare™ Eco, która zużywa o 50% energii mniej niż modele A+++ i oferuje wiele opatentowanych funkcji, zapewniających wyjątkową ochronę nawet najdelikatniejszych ubrań.

System UltraMix, wstępnie mieszający wodę z detergentem, wzmacnia siłę czyszczenia ubrań i zapewnia doskonałe efekty prania nawet w niskich temperaturach, a certyfikat Woolmark daje pewność, że w pralce można prać nawet ubrania przeznaczone do prania ręcznego.

Zalety pralki UltraCare™ Eco podkreśla kampania reklamowa obejmująca prasę (magazyny kobiece i wnętrzarskie) i internet (kampania display w portalach horyzontalnych, YouTube, Facebook). W ramach kampanii powstały także video poradniki na temat prania, podpowiadające m.in. jak ekologicznie i oszczędnie prać, jak optymalnie wykorzystać funkcje pralki, jak prać obuwie itd. Ich tematy dobrano na podstawie najczęstszych wyszukiwań w Google na temat prania. Część video poradników powstała we współpracy z popularnymi blogerkami modowymi (Fashionelka, Styloly, Agnesa Adamczak, Black Dresses), które w opowieści o swoich ulubionych ubraniach i o to jak o nie dbają, wplotły porady dotyczące sortowania ubrań przed praniem, prania delikatnej bielizny, jedwabiu i wełny.

Za kompleksową realizację kampanii odpowiadają agencje należące do ZenithOptimedia Group: Newcast (koncepcja, kreacje prasowe i internetowe, produkcja video poradników, współpraca z blogerkami), Zenith (planowanie i zakup mediów) i Performics (kampania na YouTube i Facebooku).

Powiązane aktualności