W niedzielę, 21 lutego, w TVN pojawi się nowe kulinarne show MasterChef Junior, pokazujące kulinarne zmagania dzieci w wieku od 8 do 13 lat.
Partnerem programu został Velvet, który wesprze małych kucharzy w realizacji stojących przed nimi wyzwań. Pomocą będzie im służył papierowy ręcznik Velvet Czysta Biel – Najdłuższy, jako niezbędny pomocnik w każdej kuchni.
Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych bilboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel – Najdłuższy z logo MasterChef Junior.
Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group: Newcast za koncepcję i lokowanie produktu, Zenith za planowanie i zakup mediów, DriveR – za realizację badania wizerunkowego przed i po kampanii.