W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards ZenithOptimedia Group zdobyła 6 nominacji

Jury konkursu nominowało do nagrody 68 kampanii, w tym 6 zrealizowanych przez ZenithOptimedia Group:

  1. Kampania Garnier Olia, „Olia Testymoniale” dla L’Oreal Polska
  2. Kampania kremu Vichy Liftactiv Supreme zrealizowana dla L’Oreal Polska we współpracy z TBWA
  3. Kampania NO-SPA „Polaroid” zrealizowana dla Sanofi we współpracy z Publicis
  4. Kampania „20 złotych na 20 lat CANAL+” dla nc+, zrealizowana we współpracy z Saatchi & Saatchi Poland
  5. Kampania „#DZIEJESIEWPOLSCE” dla Wirtualnej Polski, zrealizowana we współpracy z Scholz & Friends Warszawa
  6. Kampania „Keno 5 minut” dla Totalizatora Sportowego, zrealizowana we współpracy z Fat Baby
Powiązane aktualności