Zenith wygrywa przetarg LOTTE Wedel
Firma LOTTE Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith. Współpraca z nową...
Czytaj więcejFirma LOTTE Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith. Współpraca z nową...
Czytaj więcejWedług prognozy agencji mediowej Zenith, wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 roku o 4,2% i sięgnie kwoty 7,919 mld PLN...
Czytaj więcejW 2019 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 65% sumy wydatków na reklamę online* – wynika...
Czytaj więcejZenith obchodzi w tym roku 30 urodziny. Okrągła rocznica przywołała wspomnienia z przeszłości – rok 1988 i początki Zenith, ale także...
Czytaj więcejDynamika wzrostu polskiego rynku reklamowego sięgnie w tym roku 6,6%, a łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld PLN netto...
Czytaj więcejW tym roku Polacy spędzą średnio 49 minut dziennie oglądając materiały video w internecie. Światowa średnia wyniesie natomiast 67 minut dziennie,...
Czytaj więcejWedług prognozy agencji mediowej Zenith, wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 4,8% i wyniesie na koniec roku 7,410...
Czytaj więcejPowszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W...
Czytaj więcejIzabela Rokita-Krześniak objęła stanowisko Innovation&Communications Directora w zespole Product Excellence Team. Product Excellence Team w Zenith skupia ekspertów z zakresu technologii,...
Czytaj więcejUdział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej − w tym roku...
Czytaj więcej