Globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8% w 2022 roku
Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12% wzrostem wydatków na reklamę w tym roku Koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie 11%-13% Wydatki na...
Czytaj więcejAmeryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12% wzrostem wydatków na reklamę w tym roku Koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie 11%-13% Wydatki na...
Czytaj więcejWydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez recepty (OTC) na 13 kluczowych rynkach* wzrosną o 7,6% w 2022 r. i o...
Czytaj więcejZenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z firmą pożyczkową Aventus Group Sp. z o.o.. Agencja została wybrana w...
Czytaj więcejZenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji...
Czytaj więcejWydatki na powierzchnię reklamową e-commerce wzrosną z 77 mld USD w tym roku do 143 mld USD w 2024 roku Media...
Czytaj więcejW latach 2021-2023 wydatki na reklamę w branży turystycznej będą rosły od dwóch do sześciu razy szybciej niż cały rynek reklamowy Rynek...
Czytaj więcejW 2023 roku inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24% Digital zwiększy udział w wydatkach...
Czytaj więcejGlobalne wydatki na reklamę przekroczą w tym roku wynik sprzed pandemii o 6% Reklama cyfrowa obejmie 58% udziałów w rynku w 2021 r., w porównaniu z rokiem...
Czytaj więcejWydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach* wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. ...
Czytaj więcejReklama Out-of-home odbije się od dna, po załamaniu spowodowanym przez COVID-19, z rocznym wzrostem na poziomie 9% Całkowite wydatki na reklamę...
Czytaj więcej