W 2020 roku mobile z 28% udziałem w globalnej konsumpcji mediów
Powszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W...
Czytaj więcejPowszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W...
Czytaj więcejIzabela Rokita-Krześniak objęła stanowisko Innovation&Communications Directora w zespole Product Excellence Team. Product Excellence Team w Zenith skupia ekspertów z zakresu technologii,...
Czytaj więcejUdział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej − w tym roku...
Czytaj więcejRynek reklamowy w Polsce urośnie w tym roku o 2,3%, a wartość inwestycji w reklamę wyniesie na koniec roku 7,231 mld...
Czytaj więcejAnna Bartoszewska, dotychczas Partner Zarządzający w agencji mediowej Zenith, awansowała na stanowisko Dyrektor Generalnej i będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój i...
Czytaj więcejSebastian Szysz objął kierownictwo działu strategii w Zenith. W nowej roli odpowiada za pracę zespołu, który zapewnia doradztwo strategiczne klientom agencji,...
Czytaj więcejKaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. W przetargu wygrał Zenith, który od stycznia 2018 roku przejmie odpowiedzialność za kompleksowe...
Czytaj więcejWartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 2%, a suma wydatków na reklamę zamknie się na koniec roku w kwocie 7,043 mld PLN...
Czytaj więcejUdział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59% w 2017 roku do 67% w 2019 – wynika z raportu Zenith...
Czytaj więcejQueisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest Zenith, który od stycznia 2018...
Czytaj więcej