Firma LOTTE Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith.

Współpraca z nową agencją rozpocznie się od stycznia 2019 roku. Zenith będzie odpowiadał za wsparcie strategiczne, projektowanie i zapewnienie lepszych doświadczeń z marką E. Wedel na całej ścieżce konsumenta, wdrożenie i kompleksową realizację zaproponowanej strategii oraz dobór i wykorzystanie narzędzi i technologii w sposób, który zapewni realny wpływ na wzrost wartości marki i biznesu Klienta.

O wyborze oferty Zenith zdecydowały przede wszystkim zrozumienie biznesu LOTTE Wedel i wyzwań jakie przed nami stoją w krótko- i długookresowej perspektywie, jakość rekomendacji strategicznej wraz z zaproponowanymi rozwiązaniami w odniesieniu do specyfiki rynku, naszych konsumentów i marek oraz powiązanie proponowanych rozwiązań z efektywnością sprzedaży – powiedziała Elżbieta Kulawik, Media & Marketing Services Lead w LOTTE Wedel.

Do udziału w przetargu zaproszono łącznie cztery agencje, obok Zenith były to: OMD, The & Partnership i Value Media. Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.

Powiązane aktualności