• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
YellowPencil_ZenithImages_1800pxlWide-1

O nas Nasz punkt widzenia

Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
6 października 2021

Wydatki reklamowe w kategorii AGD wzrosną w 2021 o 13%

Patrząc na branżę produktów gospodarstwa domowego z perspektywy ostatniego 1,5 roku, można śmiało powiedzieć, że pomimo ogromnych zmian społecznych i gospodarczych, wyszła obronną ręką z kryzysu związanego z lockdownami. Moment wprowadzenia ograniczeń w poruszaniu się i handlu był wielką niewiad...

Czytaj więcej
Aleksandra Góra Aleksandra Góra Media Strategy & Innovations Senior Specialist Zenith
30 czerwca 2021

Jak emocje i intuicja wpływają na decyzje konsumenta – czyli krótki wstęp do neuromarketingu

W pracy marketera szczególnie ważne jest zrozumienie ludzkich zachowań. Jak mawiał Philip Kotler: „Najważniejsze to przewidzieć, w jakim kierunku podążają konsumenci, i podążać tam przed nimi”. Niestety bez odpowiedniego zaplecza badawczego odgadnięcie zamierzeń konsumenta może przypominać wróżenie z fusów. Wiele wybitnych jednostek poświęciło życie zawodowe na próbę zrozumienia m...

Czytaj więcej
Agata Szustak Agata Szustak Strategy Manager
15 maja 2021

Konsument streamujący. Czy w postpandemicznej rzeczywistości zostaniemy online?

Od ponad roku ludzie na całym świecie są skazani na siedzenie w domu, nie mają dostępu do rozrywek i ograniczoną mobilność. Z dnia na dzień ich życie zawodowe i towarzyskie przeniosło się do s...

Czytaj więcej
Stanisław Miczel Stanisław Miczel Digital Development Director
14 kwietnia 2021

Vademecum Wzrostu Zenith: Transformacja cyfrowa w czasach pandemii cz. 2

Kompetencje organizacji niezbędne dla skutecznej transformacji W pierwszym artykule z serii (link) skupiliśmy się na analizie tego, które z kluczowych wyzwań i zmian związanych z COVID-19 będą miały charakter długoterminowy, a przez to, które wdrożenia transformacyjne firm i marek adresujące te wyzwania pozostaną z n...

Czytaj więcej
Stanisław Miczel Stanisław Miczel Digital Development Director
29 marca 2021

Vademecum Wzrostu Zenith: Transformacja cyfrowa w czasach pandemii

Część ekspertów zauważa, że obecna fala transformacji cyfrowej pod wieloma względami przypomina sposób, w jaki lekarze reagują na ostre stany chorobowe. Szybkie i stanowcze interwencje przedsiębiorstw (wdrożenia technologiczne) mają na celu ustabilizowanie sytuacji i zmniejszenie natychmiastowego nasilenia stanu mogącego doprowadzić do...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Business Development Director
9 października 2020

4 x reset na rynku FMCG

1. Reset koszyka zakupowego Zmiany makroekonomiczne wpływają za decyzje zakupowe, ale nowe nawyki nie budują się w ciągu tygodni, tylko raczej miesięcy lub lat. Na przykładzie Stanów Zjednoczonych widać doskonale tendencje zakupowe. Po drastycznym wzroście zakupów „na zapas”, które przełożyły się na zwiększenie wartości koszyka oraz spadek częstotliwości zakupów, ...

Czytaj więcej
    1 2 3 4 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

GeneralFallbackImage

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2025 Zenith

  • Polityka prywatności
Web Design by TWK