• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
YellowPencil_ZenithImages_1800pxlWide-1

O nas Nasz punkt widzenia

Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
14 maja 2018

Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?

Sprzedaż urządzeń opartych na sterowaniu głosowym i penetracja tzw. asystentów głosowych, jak Alexa, Siri czy Asystent Google, stale rosną. Według Forbes, ich sprzedaż w USA w 2017 roku potroiła się. Sterowanie głosowe staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ jest prostsze i zapewnia lepsze doświadczenie niż wpisywanie poleceń czy zapytań za ...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Senior Strategy Consultant
20 kwietnia 2018

Czy starzy są starzy? Obalamy mity!

Nie czują się staro. Mają zasobny portfel. Lubia nowe technologie. Są mobilni. Bardzo pasują do świata. O kim mowa? Relacje marketerów z konsumentami targetu 50+ podzielić można na dwa typy. Pierwszy reprezentują marki, dla których starszy konsument jest core’ową grupą docelową. Mowa tu o produktach dedykowanych seniorom – od specjalnie zaprojektowanych telefonów komórkowyc...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Senior Strategy Consultant
20 kwietnia 2018

Siła silver economy

Okazuje się, że „silver generation” ma dziś zarówno czas, pieniądze, jak i chęci. I nie ma zobowiązań. To wszystko w sumie sprawia, że staje się bardzo atrakcyjnym konsumentem. Jednym z trudniejszych zadań stojących przed markami jest takie projektowanie komunikacji, żeby skutecznie docierać do kolejnych genera...

Czytaj więcej
Bartosz Brennek Bartosz Brennek Senior Strategy Consultant
16 marca 2018

Jak wygląda marketing marek premium?

Aby zrozumieć sposoby komunikacji marek luksusowych oraz marek premium należy odwołać się do sposobu budowania strategii marek. Podstawowa różnica leży w interpretacji modelu marketing mixu, c...

Czytaj więcej
Sebastian Szysz Sebastian Szysz Strategy Director
6 marca 2018

Mieszkańcy to najlepsi ambasadorowie marek

Czym różni się opracowanie strategii dla miasta czy regionu od opracowania działań dla rozpoznawalnej marki konsumenckiej? Jeżeli spojrzymy na proces opracowywania strategii, to składa się on z planu pracy, w którym kolejne etapy procesu następują po sobie, oraz części wykonawczej, w której liczy się odpowiednie zrozumienie danej kategorii, wnioskowanie i wreszcie tworzeni...

Czytaj więcej
Piotr Fortuna Piotr Fortuna Media Strategy Specialist
17 stycznia 2018

Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018

Wydarzenie roku W tym roku po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę online przewyższyły wydatki na reklamę telewizyjną. To moment symboliczny – koniec dominacji telewizji jako najważniejszego kanału w media miksie. W Polsce telewizja nie oddała jeszcze pola, ale średni czas oglądania (ATV) w drugiej połowie roku zaczął spadać po długim o...

Czytaj więcej
    1 2 3 >
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

GeneralFallbackImage

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2021 Zenith

  • Zasady przetwarzania danych
Web Design by TWK

Witamy na stronie Zenith. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności.

x