• Start
  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Prywatny: Możliwości rozwoju
    • Oferty pracy
  • Kontakt
ZenithMedia The ROI Agency
YellowPencil_ZenithImages_1800pxlWide-1

O nas Nasz punkt widzenia

Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
14 listopada 2017

Ad viewability – rewolucja w rozliczaniu reklam?

Jakie Twoim zdaniem zmiany ad viewability wywoła na rynku reklamy? Każde zmiany są bodźcem dla powstania zupełnie nowych, lepszych rozwiązań. Bez wątpienia rynek reklamy zyska na gorącej dyskusji o viewability. Wydawcy będą się bardziej starać o jakość ich produktów. To ...

Czytaj więcej
Anna Rodzik Anna Rodzik Account Director
16 sierpnia 2017

Reklamowy porządek świata u progu nowej dekady

Według szacunków Zenith ten i kolejny rok przyniosą ponad 4% wzrost globalnych wydatków reklamowych. Do 2018 roku budżety reklamowe na świecie osiągną wartość ponad 580 miliardów dolarów. Wspominany wzrost to w dużej mierze wynik większego niż początkowo zakładano wzrostu rynku w USA, gdzie poprawiające się nastroje konsumenckie zaowocowały ...

Czytaj więcej
Michał Taranta Michał Taranta Integrated Communication Director
7 lipca 2017

Gdzie płyną pieniądze? Zmiana strategii inwestowania budżetów reklamowych

Inwestycje reklamowe w Polsce utrzymują się na stabilnym poziomie. Od kilku lat rynek reklamowy rośnie, a reklamodawcy, chcąc zwiększać sprzedaż produktów i siłę swoich marek, sukcesywnie zwiększają wydatki na reklamę. Zmienia się natomiast sposób i skala wykorzystania poszczególnych kanałów komunikacji w mediach. Zmiana strategii inwestowania budżetów reklamowych jest spowodowana, według mnie, ...

Czytaj więcej
Anna Rodzik Anna Rodzik Account Director
3 lipca 2017

Sztuczny, inteligentny i czuły czyli emocjonalne robotogaduły w natarciu

Chatboty nie są zjawiskiem specjalnie nowym, wielu przedsiębiorców z powodzeniem wykorzystuje je już od kilku lat w dialogu ze swoimi klientami. Wirtualni doradcy najczęściej służą swoim „pracodawcom” jako inteligentne wyszukiwarki treści, których poszukują użytkownicy serwisów. Dzięki swojemu oprogramowaniu, roboty rozpoznają zadane pytanie i starają się dopasow...

Czytaj więcej
Piotr Adamczyk Piotr Adamczyk Digital Strategy Lead
30 czerwca 2017

Bez sztucznej inteligencji internet rzeczy ugrzęźnie pod ciężarem danych

Internet rzeczy to nie przyszłość, to teraźniejszość. Dzieje się tu i teraz. Transfer danych jest coraz tańszy i coraz szybszy. Coraz mniejsze i bardziej wydajne modemy pozwalają na umieszczanie ich w kolejnych, jeszcze mniejszych urządzeniach. Cały czas rośnie pojemność i wydajność „chmury”, w której można przechowywa...

Czytaj więcej
    < 1 2 3 4
Kim jesteśmy

Dowiedz się więcej

GeneralFallbackImage

Dowiedz się więcej

Nasze kompetencje

Dowiedz się więcej

  • O nas
    • Kim jesteśmy
    • Nasze kompetencje
    • Nasz punkt widzenia
  • Nasze realizacje
    • Case Studies
  • Insights & Intelligence
    • Insights
    • Global Intelligence
  • Aktualności
    • Informacje prasowe
  • Ludzie
    • Nasza kultura
    • Oferty pracy
  • Kontakt
    • Kontakt z agencją
Nasze kanały social media
  •   
  •   
  •   
  •   

Part of Publicis Media

© 2023 Zenith

  • Zasady przetwarzania danych
Web Design by TWK

Witamy na stronie Zenith. Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w polityce prywatności.

x