Jakie Twoim zdaniem zmiany ad viewability wywoła na rynku reklamy? Każde zmiany są bodźcem dla powstania zupełnie nowych, lepszych rozwiązań. Bez wątpienia rynek reklamy zyska na gorącej dyskusji o viewability. Wydawcy będą się bardziej starać o jakość ich produktów. To ...
Czytaj więcej
Według szacunków Zenith ten i kolejny rok przyniosą ponad 4% wzrost globalnych wydatków reklamowych. Do 2018 roku budżety reklamowe na świecie osiągną wartość ponad 580 miliardów dolarów. Wspominany wzrost to w dużej mierze wynik większego niż początkowo zakładano wzrostu rynku w USA, gdzie poprawiające się nastroje konsumenckie zaowocowały ...
Czytaj więcej
Inwestycje reklamowe w Polsce utrzymują się na stabilnym poziomie. Od kilku lat rynek reklamowy rośnie, a reklamodawcy, chcąc zwiększać sprzedaż produktów i siłę swoich marek, sukcesywnie zwiększają wydatki na reklamę. Zmienia się natomiast sposób i skala wykorzystania poszczególnych kanałów komunikacji w mediach. Zmiana strategii inwestowania budżetów reklamowych jest spowodowana, według mnie, ...
Czytaj więcej
Chatboty nie są zjawiskiem specjalnie nowym, wielu przedsiębiorców z powodzeniem wykorzystuje je już od kilku lat w dialogu ze swoimi klientami. Wirtualni doradcy najczęściej służą swoim „pracodawcom” jako inteligentne wyszukiwarki treści, których poszukują użytkownicy serwisów. Dzięki swojemu oprogramowaniu, roboty rozpoznają zadane pytanie i starają się dopasow...
Czytaj więcej
Internet rzeczy to nie przyszłość, to teraźniejszość. Dzieje się tu i teraz. Transfer danych jest coraz tańszy i coraz szybszy. Coraz mniejsze i bardziej wydajne modemy pozwalają na umieszczanie ich w kolejnych, jeszcze mniejszych urządzeniach. Cały czas rośnie pojemność i wydajność „chmury”, w której można przechowywa...
Czytaj więcej