Za tworzenie kontentu, lokowanie produktu i angażujące działania w  mediach społecznościowych odpowiada Newcast.

Od 17 lat zespół najlepszych światowych makijażystów L’Oreal Paris, partnera Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes i oficjalnego kreatora makijażu, pracuje nad perfekcyjnym wizerunkiem jurorów i gwiazd. Chcąc pokazać, że gwiazdy błyszczą w Cannes dzięki L’Oreal Paris, marka stworzyła wyjątkowy kontent, oddający atmosferę festiwalu i czerwonego dywanu.

Relacje z festiwalu można obejrzeć w specjalnym cyklu w Dzień Dobry TVN „Tydzień w Cannes z L’Oreal Paris”. Pojawiają się w nim wywiady z ambasadorkami marki oraz relacje z czerwonego dywanu.

Do współpracy zaproszony został także Łukasz Jakóbiak, stylowy i obracający się w świecie gwiazd gospodarz internetowego talk-show „20m2 Łukasza”. Wprost z czerwonego dywanu w Cannes Łukasz dzieli się na  Facebooku i Instagramie zdjęciami i relacjami z festiwalu, rozmawia z ambasadorkami marki: Blake Lively, Jane Fondą, Inès de la Fressange i z ekspertami L’Oreal Paris.

Powiązane aktualności