Firma Velvet CARE, jeden z największych producentów artykułów higienicznych codziennego użytku w Polsce, rozstrzygnęła kolejny strategiczny przetarg dla marki Velvet®, tym razem dotyczący obsługi mediów. W konkursie ofert najlepszy okazał się dom mediowy ZenithOptimedia Group, z którym Velvet CARE podpisze roczny kontrakt.

Do przetargu zaprosiliśmy cztery domy mediowe. Firma ZenithOptimedia została oceniona najwyżej we wszystkich najważniejszych dla nas obszarach takich jak: strategia komunikacji, dopasowanie koncepcji kreatywnej do mediów, koszt zakupu mediów i koszty obsługi oraz oferowane zasoby ludzkie i zaplecze organizacyjne – podsumował Roman Jawczak, Senior Brand Manager Velvet.

Kontrakt z domem mediowym ZenithOptimedia Group będzie obowiązywał do końca 2014 roku. Współpraca obejmuje: opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz planowanie i zakup różnorodnych mediów, w tym telewizji, prasy, outdooru, internetu, social media oraz innych niestandardowych nośników pod potrzebę licznych programów marketingowych marki Velvet. Za obsługę Velvet będzie odpowiadał zespół Zenith.

Powiązane aktualności