Do zespołu Performics dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko Head of AOD (Audience On Demand). To kolejny krok Performics w stronę rozwoju kompetencji RTB (Real Time Bidding) w zespole.

Muciński ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywał m.in. w AdAhead (Arbo Interactive) i Novem Group. Do Performics przeszedł z OMD, gdzie odpowiadał za kampanie RTB, ostatnio na stanowisku Head of Trading Desk. Jako Head of AOD w Performics odpowiada za rozwój usługi Audience On Demand, wdrażanie nowych narzędzi oraz negocjacje z dostawcami mediów i danych.

 
Performics to specjalistyczny brand ZenithOptimedia Group oferujący kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań efektywnościowych (performance, afiliacja, SEM, SEO) i najnowszych technologii. Działania AOD realizuje m.in. dla takich klientów jak: nc+, L’Oreal, Polska Grupa Energetyczna PGE, Electrolux, Puma.

Powiązane aktualności