W Newcast, specjalistycznym brandzie ZenithOptimedia Group odpowiedzialnym za realizację projektów niestandardowych, utworzono nowe stanowisko – Head of Newcast.

Zajęła je Katarzyna Ejdys, której zadaniem jest budowanie zintegrowanej oferty Newcast, spajającej kompetencje zespołu z zakresu offline (w tym sponsoring, lokowanie produktu, branded content, kreacja) i online (social media, tworzenie kreacji, stron internetowych, aplikacji mobilnych itd.). Nowe stanowisko podlega Agacie Majeckiej, Managing Director Performics & Newcast.

Od początku funkcjonowania Newcast w obecnym kształcie naszym celem jest kreowanie propozycji spójnych, kompleksowych działań, w których online i offline płynnie się przenikają. Nowa struktura, z Kasią Ejdys na czele, odzwierciedla nasze podejście i zacieranie się różnic między online i offfline – powiedziała Agata Majecka.

Ejdys zarządzała dotychczas pracą działu kreacji oraz projektami z zakresu social media. Do ZenithOptimedia Group dołączyła w lipcu 2013 roku, wcześniej pracowała m.in. w K2 gdzie odpowiadała za kampanie social media oraz digital dla takich klientów jak PZU, PKP, Pekao, Volvo i Barlinek.

Z początkiem listopada do zespołu Newcast dołączył Maciej Dziedzic, obejmując stanowisko Social Media Manager. Odpowiada za tworzenie strategii działań w social media, współpracę z blogerami oraz realizację akcji niestandardowych z wykorzystaniem social media. Jest związany z mediami społecznościowymi od 5 lat, zajmował się m.in. budowaniem strategii, działaniami efektywnościowymi, kampaniami Facebook Ads, wsparciem e-commerce i analityką danych. Pracował dla takich klientów jak RTV Euro AGD, Sephora, Estee Lauder, Litpon Ice Tea oraz Pepsi.

Głównymi klientami Newcast są: L’Oreal, Polska Grupa Energetyczna PGE, Electrolux, Reckitt Benckiser oraz Totalizator Sportowy.

 

Powiązane aktualności