Newcast i Performics, specjalistyczne działy domu mediowego ZenithOptimedia, zmieniają swoje kompetencje i strukturę. Na czele obu działów stanie Agata Majecka, Managing Director Performics & Newcast.

Newcast, specjalizujący się dotychczas w niestandardowym wykorzystaniu kanałów komunikacji, poszerza znacznie swoje kompetencje i zespół. Pod tym brandem skupione zostaną bowiem projekty social media, kreacja i tworzenie kontentu, realizowane przez zespół Social & Creative, za który odpowiada Katarzyna Ejdys, oraz sponsoring, product placement i inne działania niestandardowe, realizowane przez zespół Moniki Szot. Oznacza to przejście kilkuosobowego zespołu Social & Creative z Performics do Newcast.

Zespół Social & Creative, ulokowany dotąd w digitalowym Performics, realizuje różnorodne, także niestandardowe, projekty wykraczające daleko poza digital. W jego portfolio, oprócz niezliczonych kreacji internetowych, znajdują się także spoty telewizyjne i radiowe, reklamy prasowe, aplikacje konkursowe, oraz wielokanałowe, zintegrowane kampanie. Jego działalność stopniowo coraz bardziej zazębiała się z kompetencjami Newcast, dlatego połączenie obu zespołów jest ewolucyjną, naturalną zmianą. Dzięki niej jeszcze lepiej wykorzystamy potencjał kreatywny i biznesowy zespołu, i będziemy oferować klientom spójne, kompleksowe rozwiązania płynnie łączące digital i offline – powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group.

Performics będzie się koncentrować na działaniach efektywnościowych: performance, afiliacji, SEM, SEO, rozwoju nowych narzędzi i wykorzystaniu technologii. Za dalszy rozwój zespołu odpowiada Rafał Sobiczewski, który awansował na stanowisko Head of Performics.

Powiązane aktualności