ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity
PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 roku. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media...
Czytaj więcejPKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 roku. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media...
Czytaj więcejRECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry) opublikowała zweryfikowany raport „Overall Activity Rankings 2013”, w którym przywraca domowi mediowemu ZenithOptimedia...
Czytaj więcejW tegorocznym konkursie Effie ZenithOptimedia Group zdobyła 5 nagród: 3 srebrne i 2 brązowe. Nagrodzone kampanie to: Srebrne Effie – ”Nowy...
Czytaj więcejZenithOptimedia podtrzymuje prognozę wzrostu dla polskiego rynku reklamowego. Globalny rynek rośnie dzięki rozwojowi technologii. Wydatki na reklamę online już w tym...
Czytaj więcejJury konkursu Effie nominowało do nagród 5 kampanii zrealizowanych przez ZenithOptimedia Group. O nagrody będa walczyć kampanie: Krem o mocy lasera,...
Czytaj więcejULTIMO, czołowa firma specjalizująca się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań, rozpoczyna pierwszą w swojej historii...
Czytaj więcejPGE Polska Grupa Energetyczna zachęca do spędzenia wakacji w miejscach jeszcze nieodkrytych przez tłumy turystów, z dala od utartych szlaków i...
Czytaj więcejPerformics i Newcast wspólnie z Fundacją Viva! zorganizowały drugą edycję akcji „Wspomóż doga za hot-doga” angażując sąsiadów z Domaniewskiej do wsparcia...
Czytaj więcejZenithOptimedia Group wygrał przetarg mediowy L’Oreal Polska i kontynuuje współpracę z marketerem. W przetargu brały udział także dwa inne domy mediowe....
Czytaj więcejDom mediowy ZenithOptimedia Group rozpoczął współpracę z Borges, jednym z czołowych światowych producentów produktów kuchni śródziemnomorskiej Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest...
Czytaj więcej