Globalny rynek reklamy zyskuje 1,5 mld USD dzięki mundialowi
Według najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia Group w 2014 roku wydatki netto na reklamę w Polsce będą wyższe o 1,8% w...
Czytaj więcejWedług najnowszych prognoz domu mediowego ZenithOptimedia Group w 2014 roku wydatki netto na reklamę w Polsce będą wyższe o 1,8% w...
Czytaj więcejGlobalna sieć domów mediowych ZenithOptimedia wprowadza nowe strategiczne podejście do planowania komunikacji, które przynosi radykalną zmianę w tym jak klienci szeregują...
Czytaj więcejElectrolux ponownie zaprosił popularnych blogerów do współpracy. Tym razem podczas warsztatów kulinarnych w studiu autorki „Kuchnia Agaty” blogerzy poznawali metodę pieczenia...
Czytaj więcejZa tworzenie kontentu, lokowanie produktu i angażujące działania w mediach społecznościowych odpowiada Newcast. Od 17 lat zespół najlepszych światowych makijażystów L’Oreal...
Czytaj więcejNewcast i Performics, specjalistyczne działy domu mediowego ZenithOptimedia, zmieniają swoje kompetencje i strukturę. Na czele obu działów stanie Agata Majecka, Managing...
Czytaj więcejPerformics został sponsorem Forum IAB 2014 – największej konferencji w świecie marketingu online. Tegoroczna konferencja poświęcona jest efektywnej sprzedaży w świecie...
Czytaj więcejWyróżnienia dla kampanii dla nc+ i PGE! Jury konkursu Innovation Award Media Trendy przyznało ZenithOptimedia Group 3 wyróżnienia: dla kampanii nc+ ...
Czytaj więcejGuy Abrahams, Global Strategic Planning Director, ZenithOptimedia Worldwide będzie prelegentem konferencji Innovation Day Media Trendy. Innovation Day Media Trendy to jedno...
Czytaj więcejIwona Jaśkiewicz-Kundera awansowała na stanowisko Chief Buying Officer. Jej zastępcą został Krzysztof Szumski, który awansował na stanowisko Deputy Buying Director. Iwona...
Czytaj więcejWedług najnowszych estymacji domu mediowego ZenithOptimedia, w 2014 roku wydatki netto na reklamę w Polsce wzrosną o 1,8% w stosunku do...
Czytaj więcej