One Commerce. Jak zacząć sprzedawać w Internecie?
Warsztaty ZenithOptimedia Group podczas IAB Internet Week 14 września 2015 Zapraszamy na warsztaty ”One Commerce. Jak zacząć sprzedawać w Internecie?” podczas...
Czytaj więcejWarsztaty ZenithOptimedia Group podczas IAB Internet Week 14 września 2015 Zapraszamy na warsztaty ”One Commerce. Jak zacząć sprzedawać w Internecie?” podczas...
Czytaj więcejINEA, największy w Wielkopolsce alternatywny operator multimedialny i jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju, wybrała ZenithOptimedia Group do obsługi...
Czytaj więcejśrednia ilość czasu, jaki ludzie spędzą dziennie oglądając video online, wzrośnie w 2015 roku o 23,3%, a w 2016 roku o...
Czytaj więcejPGE Polska Grupa Energetyczna odwiedza latem najpopularniejsze kurorty zapewniając energię urlopowiczom wypoczywającym nad polskim morzem. W ramach akcji „Energetyczne Wakacje z...
Czytaj więcejElectrolux zaczyna kolejny etap kampanii „Tajemniczy Składnik” Electrolux wyrusza tego lata w swoją pierwszą kulinarną podróż po Polsce. Specjalna kulinarna strefa...
Czytaj więcejW piątek, 26 czerwca Performics i Newcast wspólnie z Fundacją Viva! organizują akcję „Wspomóż doga za hot-doga” – zbiórkę rzeczy potrzebnych...
Czytaj więcejAnalitycy ZenithOptimedia prognozują, że do 2017 roku Internet będzie największym medium reklamowym na 12 kluczowych rynkach, których łączne wydatki reklamowe stanowią...
Czytaj więcejBudując bolid, czyli gdzie leży sukces marketera? Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group, zaprasza na swoją prezentację na Forum...
Czytaj więcejMultiscreening level hard, czyli ukryty potencjał kampanii na wielu ekranach Sebastian Szysz, Strategy Manager w ZenithOptimedia Group zaprasza na swoją prezentację...
Czytaj więcejW tym roku ludzie na całym świecie spędzą ponad 8 godzin dziennie korzystając z mediów. Według nowego raportu ZenithOptimedia Media Consumption...
Czytaj więcej